marketingowy-harpagan.pl

W branży złotniczej jest bardzo dużo linii modeli. Jakie cechy łączą ich wyroby? Z pewnością surowce, jakie wykorzystują do tworzenia biżuterii, a także jakimi dodatkami je wykańczają. Teraz skoncentrujemy się zdobienia. Skategoryzujemy je i delikatnie przybliżymy.

Imitacje kamieni szlachetnych – pozostają najczęściej wytwarzane minii ołowiowej, a prościej ze szkła ołowiowego. Projektanci często umieszczają je w mniej drogich kolekcjach srebrnej biżuterii. Szkło ołowiowe generalnie charakteryzuje się wyższym współczynnikiem załamania światła. Jest także nieznacznie gęstsze od szkła zwyczajnego. Głównym producentem takiego szkła jest zagraniczna firma Swarovski Elements.

Cyrkonia |to} kolejny z reguły wykorzystywany element ozdobny. Kamień ten wytwarza się od początku do końca w fabrykach. Jest niezwykle krucha, ponadto możemy ją zgodnie z marzeniami barwić. W branży złotniczej ta imitacja diamentu jest krótko, krystalizuje się w wysokiej temperaturze. Cóż, podstawową pozytywną stroną jest niska cena.

Szlachetne Kamienie pozostają najbardziej wartościowe spośród kamieni wkładanych w biżuterię. Znamy ich w naturze całkiem wiele. Choć teraz skoncentrujemy się na najpopularniejszych.

Szmaragdy {to| droższa klasa berylu. Dla laików, tak to ten ciemnozielony. Cieszy się popularnością złotników i kolekcjonerów. Pozostaje niezwykle gęsty, ale także kruchy.

Rubiny pozostają nieomalże najdroższym kamieniem, co więcej przynależą do gatunku korundów. Słynną ponadprzeciętnej twardości 9/10, najczęściej widywane rubiny są krwistoczerwone w ich czasami można dostrzec głębię barwy.

Szafiry – kamienie te niezmiennie są niezwykle uznawane w przemyśle jubilerskim. Symilarnie jak szafiry są z grupy korundów. Z reguły są niebieskie. Ogromna liczba producentów tworzy go chemicznie.

Diamenty na ich temat możemy pisać stosunkowo długo. Pozostają najmniej sprężyste z pośród ziemskich skał oraz również najdroższe.

Omówiliśmy najpopularniejsze dodatki wykorzystywane do dekorowania biżuterii. Jednak, że wyróżniamy ich świecie zdecydowanie więcej.

Marketingowy Harpagan